Minőségügy

Tisztelt Állampolgár! 

 

Munkánk minél jobb végzése érdekében fordulunk Önhöz. A kérdőív megválaszolásával kérjük, járuljon hozzá, hogy hatékonyabb, színvonalasabb ellátást tudjunk biztosítani minden hozzánk fordulónak!

Tiszaújváros Városi Rendelőintézetre vonatkozó kérdőív:

https://docs.google.com/forms/d/18EXoBI7-tiFEJKlKVy6j6Mpk8YPgldY4KKG-32wUKQA/viewform?usp=send_form

Fiziko-és Balneoterápiás részlegre vonatkozó kérdőív:

https://docs.google.com/forms/d/1ja68G8chbgKUz7TNm120enokJRVzpOm6ZYt8Pcq8_No/viewform

Intézményünk alapvető célja, hogy a hozzánk forduló betegek, ellátásra jelentkezők igényeit folyamatosan magas színvonalon elégítsük ki úgy, hogy tevékenységünk- szolgáltatásunk minősége megfeleljen a velünk szemben támasztott követelményeknek.

Célunk elérése érdekében:

A teljes tevékenységi körünkre kiterjedő ISO 9001:2015 szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszert alakítunk ki és működtetünk, törekszünk arra, hogy a betegeink által igényelt valamennyi szolgáltatás minősége elégítse ki a minőségi követelményeket, új szakellátási formák igénybevételénél figyelembe vesszük vevőink igényeit, tevékenységünkkel szembeni követelmények kielégítése érdekében folyamatosan fejlesztjük szakmai tudásunk, szolgáltatásaink minőségének folyamatos javítása érdekében szállítóinkat úgy választjuk meg, hogy a megkívánt minőségszintet folyamatosan biztosítani tudjuk, szolgáltatásainkkal kapcsolatos észrevételeket felhasználjuk minőségi munkánk javítására, az intézet vezetése, a szervezeti egységek és az egyes munkatársak kötelezettséget vállaltak, hogy a saját tevékenységüket a fentiek szerint végzik.

 

Mottónk:

Kiváló minőségi munka a kölcsönös bizalom jegyében!